Cardrunners anmeldelse

Interessen for online poker coaching sites er steget enormt over de sidste par år, og det største site pt. Er Cardrunners.
I april 2008 rundede Cardrunners 10.000 brugere, og har ikke set sig tilbage siden. Sitet blev i sin tid skabt af high-stakes spillerne Andrew Wiggins og Taylor Caby. I dag har de omkring 80 instruktører, der kan undervise i alt fra no limit hold’em cashgame til 2-7 triple draw turneringer.

Mickey ”mement_mori” Petersen

For nyligt har de skrevet kontrakt med den danske turnerings ekspert, Mickey ”mement_mori” Petersen, som af mange anses for at være verdens bedste online turnerings spiller, og som for tiden topper Bluff Magazine’s Online Player Of The Year rangliste.

Følg Mickey og hans poker videoer. Opret dig hos Cardrunners.

Udover Mement_Mori huser Cardrunners også kæmpe stjerner inden for online poker, som f.eks. Daniel ”Jungleman12” Cates, Haseeb ”INTERNET POKERS” Qureshi, Brian Hastings m.fl. Langt de fleste af disse spillere kan følges ganske gratis på Full Tilt Poker.

Cardrunners videooversigt ser måske en anelse uoverskuelig i starten, men er lige til at gå til efter lidt tilvænning, og hvis man er klar over hvad man skal sortere efter. Det er muligt at sortere efter spil, f.eks. no limit hold’em eller pot limit omaha. Du kan også sortere efter om du vil se turnerings eller cash game videoer. Hvis du trykker på search knappen i venstre side – får du straks mange flere muligheder. Nu kan du søge på en bestemt pro, søge på en bestemt video serie, eller sortere efter om du vil have vist videoer, artikler, blogs eller podcasts. Der er også muligheden for at sortere efter flere spil-varianter på samme tid, f.eks. både no limit hold’em og pot limit omaha på samme tid, og om det skal være heads up, 6max eller full ring.

Kvaliteten af Cardrunners videoer er meget højt, selvom de formår at udgive flere videoer dagligt, dog kan det store video arkiv med omkring 2000 videoer, virke lidt skræmmende i starten, hvis man ikke ved hvad man skal lede efter. Heldigvis er der, som før nævnt, god mulighed for at sortere ud i videoerne, så det burde være muligt at finde noget brugbart.

Cardrunners får 5 stjerner

Grunden til at de ikke får 6 stjerner, er, at det måske kan virke som om at Cardrunners ikke sætter de store krav til hvad instruktørerne får lov til at ligge op på siden. Selvom de fleste Cardrunners videoer er gode, er der enkelte smuttere, hvor instruktøren virker lidt ligeglad med hvad han får optaget, og det er ikke altid, at instruktøren får forklaret nogle af de komplicerede koncepter godt nok, hvilket er en anelse frustrerende at se/høre på, som seer. Der er også enkelte tilfælde, hvor lydkvaliteten simpelthen er for dårlig, og gør videoen umulig at se, dog bliver dette ofte fixet hurtigt – men desværre ikke altid.

Prisen for et abonnement på Cardunners ligger på $30 for en måned, dog er der en oprettelses afgift, som ligger på $100, dog skal denne kun betales en gang.
Der er mulighed for at bestille adgang for en måned, et halvt år eller et helt år ad gangen. 6 måneder koster $240, og 360 for et helt år.

Nogle ville mene dette var en anelse pebret, men hvis man er seriøs med sit pokerspil, og gerne vil være vindene pokerspiller, er dette en ganske god investering, da der er nærmest uendelige mængder af poker-viden, der bare venter på at du kommer og suger til dig af instruktørernes visdom.